Goed nieuws over cursus NT2!

Locatie Zuid krijgt een nieuwe locatie voor de lessen Nederlands voor anderstaligen: NT2

Op dinsdag- en donderdagavonden per september 2018 gaan wij starten op Calvijn Business School aan de Roerdomplaan 42 in Rotterdam Zuid.

Deze prachtige school ligt aan de Dorpsweg, tegenover de molen van Charlois.

De kennismakingsavond is op donderdagavond 13 september 2018 van  19:00 – 20.30 uur.

Cursisten die vorig jaar zijn gestart kunnen weer verder op hun niveau. Nieuwe cursisten zijn van harte welkom. Er zijn cursussen voor alfabetisering tot en met niveau A2.

De kosten voor een heel jaar van september 2018 tot en met mei 2019 bedragen slechts:

• €  75,00 (voor dinsdag- OF  donderdagavonden)
  • € 115,00 (voor dinsdag- EN  donderdagavonden)

Voor het gehele cursusjaar zijn hierin ook lesmaterialen en online accounts opgenomen.

Voor deze cursus kunt u zich via de cursuspagina inschrijven of direct contact opnemen met:

.

Taalvaardigheid NT2 |