Overzicht nieuws

“DOE-Boek” Avondschool en Stichting STRAS

Beste cursisten en begeleiders,

We missen jullie als cursisten enorm! De begeleiders en jullie hebben een vervelende tijd waarin het heel anders gaat dan jullie gewend zijn en jullie door dit nare virus niet naar de Avondschool kunnen komen. We hopen dat jullie deze tijd goed doorkomen en dat we elkaar na de zomervakantie weer op de Avondschool gaan zien.

Om jullie toch iets van de Avondschool te geven hebben we als team van de Avondscholen (in samenwerking met Stichting STRAS) een leuk “DOE-Boek” gemaakt. Je kunt hem hieronder downloaden maar wij sturen dit “DOE-Boek” ook op naar je huisadres. Hiermee kunnen jullie thuis opdrachten maken en leuke creatieve dingen doen. Het is geen huiswerk, dus je hoeft het ook niet terug te sturen. In dit “DOE-Boek” vinden jullie :

• Opdrachten uit “Bijzondere Buurtgenoten”
  • Rekenen / Taal en Engels
  • Een kookrecept
  • Een cursus thuistekenen en leuke puzzels
  • Bewegingsoefeningen.

Kijk voor meer leuke DOE-Dingen ook op https://www.philadelphia.nl/hallothuis

Blijf deze website in de gaten houden voor de laatste informatie over onze Avondschool.

De examens gaan helaas niet door zoals we gewend zijn. Jullie zien in deze envelop wél je cijferlijst en je diploma. Daar hebben jullie hard voor gewerkt! In plaats van het Eind-feest gaan we aan het begin van het nieuwe cursusjaar een “Begin-Feest” houden.

In de envelop met het “DOE-Boek” zat ook een inschrijfformulier voor 2020-2021. Die kun je alvast samen invullen en opsturen of meenemen op de inschrijfavond. Als alles goed gaat is dat dinsdag 8 september.
De 1e lesavond is dan op:

• maandag 21 september (locatie Centrum)
  • dinsdag 22 september (locaties Zuid en Capelle)

Hartelijke groeten van het team van de Avondschool

14-05-2020 |