Vervoer naar de avondschool

Website : www.trevvel.nl
E-mail : samen@trevvel.nl
Telefoon : 088 - 130 30 30

Alle cliënten die voorheen via RMC Groepsvervoer naar Accent Avondonderwijs gebracht werden gaan nu met de bussen van Trevvel. Om voor vervoer door Trevvel in aanmerking te komen, moeten jullie zelf zorgen voor een indicatie van Collectief Aanvullend Vervoer. De indicatie kun je aanvragen bij de Gemeente of bij het UWV, waarna gekeken wordt of je in aanmerking komt voor een vervoersindicatie.

Als er regelmatige problemen zijn met Trevvel ( zoals telkens te laat ophalen) kunnen wij hierin helpen. Stuur ons een mail met de klacht en stuur zelf ook een klacht naar Trevvel. Jullie hoeven zelf geen ritten te boeken, behalve de eerste 2 weken bij de start na de zomervakantie. Hiervoor krijgen jullie een brief met alle informatie. Trevvel krijgt van ons het les- en vakantierooster. Dus dat is allemaal door de Avondschool geregeld.

Het telefoonnummer van Groepsvervoer van Trevvel is 088 - 130 30 30. Dit nummer kun je zelf bellen als er tussen 18:00 uur en 18:30 uur nog geen vervoer is gekomen.

Aangepast vervoer uit andere gemeentes moet door jullie zelf worden geregeld.