Textiele werkvormen
Breien, haken en borduren

Textiele werkvormen

Ontwikkelen van creatief denken en fijne motoriek met naald en draad.

Frequently asked questions

The Frequently Asked Questions have not been translated into English yet!

1Wat zijn de cursuskosten?
Ik ben
wel
woonachtig in één van de volgende gemeentes:
  • Albrandswaard
  • Barendrecht
  • Capelle a/d IJssel
  • Krimpen a/d IJssel
  • Lansingerland
  • Rotterdam

Voor het volgen van een cursus op Accent Avondonderwijs betalen de cursisten een eigen bijdrage.
In totaal op jaarbasis:

75575 voor 1 avond in de week
1151.115 voor 2 avonden in de week
€ 90 extra kosten voor boodschappen Gezond Koken
€ 90 extra kosten voor lesmateriaal en examen VCA Light

Voor cursisten die NIET uit bovengenoemde gemeentes komen zijn wij genoodzaakt een hogere eigen bijdrage te berekenen. Dit komt omdat andere gemeentes geen subsidie geven.

Voor sommige cursussen geldt een extra bijdrage, bijvoorbeeld voor de cursussen “Gezond Koken” en “VCA Light”. De cursus “NT2” is - inclusief lesmateriaal - voor een heel schooljaar GRATIS!

De bijdrage dient in de eerste periode van het nieuwe schooljaar betaald te worden. Betaling kan contant of per bank plaatsvinden.

Let op! Bij uitschrijving gedurende het cursusjaar is GEEN restitutie van cursusgeld mogelijk!

2Wat zijn de cursustijden?
van 19:00 uur
tot 21:00 uur
  • Accent Avondscholen zijn open van 18:45 tot 21:15 uur
  • De lessen duren van 19:00 tot 21:00 uur
  • De cursisten hebben pauze van 20:00 tot 20:15 uur. Zij kunnen dan tegen een geringe vergoeding koffie, thee, en/of een gezonde snack kopen.
3Vervoer naar de avondschool
Teun met Tarik & Chahid van Trevvel
Trevvel
Website : www.trevvel.nl
E-mail : samen@trevvel.nl
Telefoon : 088 - 130 30 30

Alle cliënten die voorheen via RMC Groepsvervoer naar Accent Avondonderwijs gebracht werden gaan nu met de bussen van Trevvel. Om voor vervoer door Trevvel in aanmerking te komen, moeten jullie zelf zorgen voor een indicatie van Collectief Aanvullend Vervoer. De indicatie kun je aanvragen bij de Gemeente of bij het UWV, waarna gekeken wordt of je in aanmerking komt voor een vervoersindicatie.

Als er regelmatige problemen zijn met Trevvel ( zoals telkens te laat ophalen) kunnen wij hierin helpen. Stuur ons een mail met de klacht en stuur zelf ook een klacht naar Trevvel. Jullie hoeven zelf geen ritten te boeken, behalve de eerste 2 weken bij de start na de zomervakantie. Hiervoor krijgen jullie een brief met alle informatie. Trevvel krijgt van ons het les- en vakantierooster. Dus dat is allemaal door de Avondschool geregeld.

Het telefoonnummer van Groepsvervoer van Trevvel is 088 - 130 30 30. Dit nummer kun je zelf bellen als er tussen 18:00 uur en 18:30 uur nog geen vervoer is gekomen.

Aangepast vervoer uit andere gemeentes moet door jullie zelf worden geregeld.

Online inschrijven
ma di do
Accent Capelle
Accent Centrum