Football Freestyler Soufiane Touzani over één van onze helden!

Mooiste moment uit mijn maatschappelijke "carrière" ...

Dit kan je gewoon niet scripten. Zoals u waarschijnlijk al weet heb ik een foundation. Naast dat er iedere zondag zo'n 150 kinderen gratis voetballen hebben we ook het grootste maatschappelijke YouTube kanaal (TouzaniSchoolTV).

Soufiane Touzani

Gewoon het goede voorbeeld geven ... meer is het niet!

Een jaarlijks terugkerend toernooi is 'De eeuwige Roem'. Wij delen de teams zelf in en daarbij dagen we ook de leerlingen uit om te zien hoe ze op bepaalde keuze reageren. Onze lieve Adil is verstandelijk beperkt en loopt gewoon tussen iedereen in. Wij hadden hem ingedeeld bij een team waarvan er 1 jongen was die gelijk riep: “Nee man. Nu gaan we zeker verliezen!”. Deze jongen hebben we even apart genomen en natuurlijk uitgelegd dat een toernooi als deze verder gaat dan enkel de winst (wat uiteraard voor mij als voetballer ook heel belangrijk is).

Nu komt de climax ... Onze lieve Adil maakt in de finale het WINNENDE DOELPUNT!

Bron (+ video): ​https://www.linkedin.com/

Soufiane Touzani

Influencer | Branded Content Creator | Presentator | Football Freestyler | Public Speaker | Social Media ⚽

Meer weten over de Touzani foundation, bekijk dan touzanifoundation.nl.

Reactie van Jos Allewijn - directeur Accent Avondonderwijs Zuid:

Tsja, als je getraind bent in de cursus 'Kombi-Fit' van Accent Avondschool Zuid en S.v. Atomium '61 kan dit zomaar gebeuren!

Sport & Gezond bewegen |
31-05-2019 |